فعالیت‌های مدارس شاهد در ابعاد کمی و کیفی  باشد

فرماندار شادگان گفت: فعالیت های مدارس شاهد لازم است بعنوان مدارس پیشرو در ابعاد کمی و کیفی فعالیت های آموزشی و پرورشی باشند.

صالح زاده فرماندار شادگان گفت: ارزش گذاری به ساحت مقدس شهدا و آرمان‌های انقلاب بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار شادگان ادامه داد: یکی از کارکردهای آموزش و پرورش به خصوص در مدارس شاهد، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به خانواده‌ها و نسل بعدی است.

 صالح زاده با بیان اینکه در این راستا فعالیت‌های خوبی در آموزش و پرورش درحال انجام است و از مدیران مدارس شاهد خواست حتما با طرح‌های مختلف آموزشی و تربیتی آشنا باشند. 

 فرماندار شادگان به مشارکت‌ جویی، کشف استعدادها، مشارکت‌ خواهی، توجه به ارزش‌ها و آموزه‌های دینی، تعادل، تعامل، مسوولیت‌ پذیری، و پاسخگویی، بخشی از شاخص‌های مدارس بر مدار تحول اشاره کرد و گفت: یکی از طرح‌های مهم آموزش و پرورش ، طرح مدارس بر مدار تحول است و مدارس شاهد باید بر این مدار فعالیت کنند. 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان گفت: در اسفند ماه سالجاری کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید استان خوزستان برگزار می گردد و مدارس شاهد و ایثارگران تا پیش از برگزاری این مراسم با برگزاری یادواره های شهدای مدرسه ای به استقبال این کنگره بروند.

فرحانی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه ،می گوید: نویسندگان ،صاحب نظران خواست کتاب هشت شهید دانش آموز روستای بوزی تالیف شود.

حدادپور مدیر آموزش و پرورش شادگان نیز گفت:برنامه ریزی برای برگزاری یادواره های شهدای دانش آموز و فرهنگی،طرح پراکنده شاهد مربوط به پیگیری وضعیت درسی فرزندان جانبازان و آزادگان، فضا سازی مدارس واداره آموزش و پرورش با تلفیقی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برنامه‌های آتی ستاد شاهد انجام شد.

برچسب ها: مدرسه ، مدارس شاهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.